FANDOM

Kaori Kinoshita

Kaori Kinoshita

Nazwa
Romaji Kinoshita Kaori
Kanji 樹下 佳織
Inaczej nazywany Kaorin
Informacje Osobowe
Płeć Kobieta.pngKobieta
Wiek 15
Status personalny
Szkoła Liceum
Debiut
Debiut w Anime Odcinek 6
Głos
Japoński Ai Kayano
Galeria
Kaori Kinoshita to przyjaciółka z dzieciństwa Kaito.

WyglądEdytuj

Jest szczupłą dziewczyną. Ma średniej długości brązowe włosy i brązowe oczy. Ubiera się zazwyczaj w bluzkę na ramiączkach i krótką spódniczkę.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo miła a zarazem bardzo śmiała. Wieszała się na szyi Kaito, gdy Ichika i Kanna patrzyły. Była smutna gdyż została odrzucona przez chłopaka, więc gdy spotkała Kaito od razu przeszła do konkretów by zapomnieć o dawnej miłości, lecz została odrzucona.

FabułaEdytuj

Podczas pobytu w Okinawie, spotkała naszych bohaterów, dy kręcili film na plaży. Od razu rozpoznała Kaito i nazwała go Umi-chan. On nie od razu ją rozpoznał gdyż twierdzi, że bardzo się zmieniła. Zapytała go czy może zagrać w ich filmie. Po próbie zabrała Kaito i poszli do lasu, a tam wyznała mu miłość. Po jakimś czasie spotkała ich Ichika, lecz zaraz uciekła myśląc, że mi przeszkadza.

Przez resztę czasu pomagała przy filmie i rozmawiała z Ichiką o jej uczuciach. Pewnego razu Ichika zaprosiła ją na rozmowę, a ona w tym samym czasie zaprosiła Kaito w to samo miejsce. Gdy spotkała się z nią powiedziała jej o odrzuceniu przez chłopaka i o tym, że próbowała z Kaito by o nim zapomnieć. Odchodząc powiedziała jej, że jeśli się nie pośpieszy to zabierze jej Kaito.

Gdy miała odjeżdżać to scena lekko się przedłużyła i taksówka musiała na nią czekać. Odchodząc poprosiła by pokazali jej film, gdy już go skończą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki