FANDOM

Manami Ogura

Manami Ogura

Nazwa
Romaji Ogura Manami
Kanji 小倉 真奈美
Inaczej nazywany Onee-chan
Informacje Osobowe
Płeć KobietaKobieta
Status personalny
Rodzina Satoshi Ogura (Mąż)
Tetsurō Ishigaki (Młodszy Brat)
Debiut
Debiut w Anime Odcinek 4
Głos
Japoński Fuyuka Ōura
Galeria
Manami Ogura jest starszą siostrą Tetsurō i żoną Satoshiego. Gdy pokłóci się z mężem, przychodzi do mieszkania swojego brata.

WyglądEdytuj

Jest wysoką szczupłą kobietą. Ma długie, falowane ciemno niebieskie włosy i srebrne oczy. Jest obdarzona bardzo kobiecymi kształtami.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo zawzięta. Gdy pokłóci się z mężem a zwykle kłócą się często i o błahe sprawy to pojawia się u swojego brata. Podczas zakupów z Kaitem pokazała mu się w bieliźnie, co oznacza, że nie wstydzi się pokazać swojego ciała.

FabułaEdytuj

Spotkała Kaito, gdy szedł drogą. Zaproponowała mu podwózkę a on stwierdził, że raczej nie może odmówić. Pojechali na zakupy, gdzie Kaito nosi jej torby. W sklepie z bielizną pytała się go czy dobrze w niej wygląda. Po zakupach pojechali do mieszkania, gdzie poszła wziąć prysznic a Kaito powiedziała by zrobił sobie herbaty. Po wyjściu z pod prysznica, zobaczyła Ichikę i zaczęła się z nią kłócić o to, że ich miłość może trwać bez przeszkód w wieku. gdy pojawił się jej brat i wytłumaczył co się stało poszła się ubrać bo była tylko w ręczniku.

Następny raz widzimy ją na spotkaniu z Remon. Później pojawia się w świątyni przebrana za zjawę i straszy swojego brata i Mio. Potem szuka wszystkich, gdy usłyszała wybuch, lecz nie mogła ich znaleźć gdyż Ichika ich teleportowała. Innym razem widzimy ją rozmawiającą z bratem w mieszkaniu, lecz kiedy usłyszała dzwonek do drzwi wyszła nażekając że długo to trwało.

Spotykamy ją znowu, gdy Kanna ucieka przed jednym z Ekipy Poszukiwawczej. Uciekają razem jej samochodem i zostają uratowane przez członków MIB. Pod koniec serii widzimy ją znowu w mieszkaniu swojego brata, leżącą na kanapie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki