FANDOM

Nanami Kirishima

Nanami

Nazwa
Romaji Kirishima Nanami
Kanji 霧島 七海
Inaczej nazywany One-chan-san
Informacje Osobowe
Płeć KobietaKobieta
Status personalny
Rodzina Kaito Kirishima (Młodszy Brat)
Debiut
Debiut w Mandze Rozdział 1
Debiut w Anime Odcinek 1
Głos
Japoński Aya Hisakawa
Galeria
Nanami Kirishima jest starszą siostrą Kaito. Opiekuje się nim od śmierci ich rodziców.

WyglądEdytuj

Jest wysoką, szczupłą kobietą. Ma długie czarne włosy, które sięgają jej poniżej ramion. Nosi okulary tak jak jej brat.

OsobowośćEdytuj

Jest miłą i opiekuńczą osobą. Łatwo można doprowadzić ją do łez.

FabułaEdytuj

Pewnego dnia woła swojego brata na śniadanie. Podczas jedzenia pyta go, czy powinna jechać w podróż służbową na 3 miesiące do Bolivii. On odpowiada jej, że skoro chce jechać to nie ma problemu, ponieważ on potrafi gotować i niedługo zaczynają się wakacje. Później modlą się przy zdjęciach rodziców. Jedzie do pracy i mówi bratu, że w drodze powrotnej wstąpi do sklepu i że będzie koło siódmej.

W drodze powrotnej spotyka Kanne i idą razem do domu. Gdy wchodzi do domu widzi brata w objęciach pięknej dziewczyny a dookoła nich światło. Zamknęła drzwi ze zdziwienia i powiedziała Kanie, co zobaczyła. Ponownie otworzyła drzwi i dalej jej brat był w objęciach dziewczyny, lecz nie było już światła dookoła nich. Gdy, dziewczyna bardziej przytuliła go do swoich piersi, Nanami zemdlała.

Po ocknięciu się mówi do Kany, że miała sen o dziewczynie owiniętej w ręcznik tulącej jej brata, która wyglądała zupełnie jak ta w ich pokoju po czym zorientowawszy się że to nie był sen znów mdleje. Później wysłuchuje tłumaczeń i po usłyszeniu historii Ichiki pozwala jej zostać u nich.

Następnego dnia, gotowa do wyjazdu woła do Kaita, że jeśli się z nią nie pożegna to się rozpłacze. Na stacji kolejowej mówi bratu by się nie obijał i prosi Ichikę by zajęła się nim, po czym idzie do pociągu.

Po powrocie z Bolivii daje prezent bratu i ma też prezent dla Ichiki, lecz Kaito mówi jej, że okres wymiany już się skończył i musiała wracać do domu. Potem znowu codziennie jeździ do pracy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki